fredag 19 december 2014

Här kommer det sista inlägget för i år från klass 4.

Vi sitter, i skrivande stund, och ser på Ensam hemma 2 och har det jättemysigt :O)
Vi har fikat och vi ska avsluta veckan/dagen med en prisutdelning i faxuellt, ett nutidskryss som vi haft varje vecka från skolstarten. Det blir spännande. Ja, ja...jag vet ju svaret, men det är spännande ändå :O)

Jag vill passa på och tacka er alla för en jättefin blomma. Jag kommer lägga ut bilder på bloggen när den slår ut så ni kan se hur jag gläds av er och tänker på er även under julens ledighet.

Jag vet att alla elever ser fram emot jullovet och de är väl förtjänta lite ledighet så hårt som de arbetat under höstterminen. Det gäller att ladda batterierna nu under ledigheten och komma igen med ny frisk energi i januari. Själv tycker jag att hösten gått otroligt fort och går vårterminen lika fort så är ju snart sommarlovet här...ok...det var kanske lite att ta i...vi tar julfirandet först.

Jag säger god jul igen till er alla och så ses vi igen i januari då skolan drar igång den 8:e vanlig tid.
Den 7:e är ju som nämnts tidigare en studiedag.

Ha det bra!
Ella



Inga kommentarer: