lördag 12 december 2015

Vecka 50 och inför v. 51



Hej på er!


I skrivande stund har jag en känsla av stolthet. Vilka underbara elever jag har äran att umgås med under veckorna. Känslan av stolthet fick jag efter firandet i Sälenhallen då fler elever uttrycker följande:
"Jag tycker Moa passade som Lucia.../ Moa var superfin som Lucia.../Jag hade inte klarat av att vara en lika bra Lucia som Moa..."Att kunna säga det är stort!!! Framför allt att kunna säga det till berörd person...det får mig att känna stolthet!!! Vilka fina elever...
Ja, vi tar oss vidare till nästa vecka som jag hoppas fylls med ytterligare fina saker.
Utöver vanligt schema så har musikskolans lärare en uppvisning för eleverna på onsdag, i Sälenhallen. Alla femmor tar sig dit som vanligt på morgonen, men kommer inte att ha en vanlig idrott.

LäxorTorsdag - svenska och engelska
Fredag - So

Framåtblick
16/12 - Musikshow i Sälenhallen.
21/12 - Klasserna 3-5 pysslar på förmiddagen.
22/12 - Sista skoldagen innan lovet och hela 5:an myser tillsammans hela dagen. Avslut 13:50.

/Ella

Inga kommentarer: