söndag 11 oktober 2015

Inför vecka 42

Hej!
Den här veckan har en del att bjuda på.
På måndag så har alla elever studiedag, vilket jag tror att alla har fått med sig, och jag önskar alla en härlig dag extra ledigt :O).
Sedan så är jag ledig i veckan, tisdag - torsdag, och är tillbaka på fredag. Det innebär små schemaändringar men alla lärare är väl förberedda på detta, t ex en annan lärare än mig någon lektion. Jag berättade detta för eleverna under fredagen också.
På engelskan kommer klassen att ha en vikarie en tid framöver. Jag kommer fortsätta som resurs de lektioner, i engelska, där jag brukar vara det.
Ja...lite smått och gott...

LäxorTorsdag - svenska och engelska
Fredag - geografi

Framåtblick
12/10 - studiedag
v. 43 - Barnrättsveckan
v. 44 - Höstlov

Kramar på er
/Ella

Inga kommentarer: